تبلیغات
تانگ سودو استان ایلام

تانگ سودو استان ایلام
 

دانشگاه تگزاس طبق یك مطالعه نشان داد؛ مصرف توأم غذهای غنی از كربوهیدارت و پروتئین در یك فرد ورزشكار، باعث افزایش بیشتر استقامت او نسبت به زمانی می شود كه فقط كربوهیدرات دریافت كند.

وقتی شما بیش از 2 ساعت ورزش شدید می كنید، نیاز به مصرف مایعات، نمك و كالری بالایی دارید. پس بایستی نوشیدنی دلخواه خود را بنوشید و غذاهای حاوی نمك را مصرف كنید.

مطالعات متعدد نشان داده، دریافت مقادیر زیاد كربوهیدرات در طی یك حادثه، استقامت فرد را افزایش می دهد، به همین دلیل توصیه می شود ورزشكاران، پرتقال و سایر میوه ها، شیرینی ، كیك و كلوچه، ساندویچ و سایرغذاهای غنی از كربوهیدرات را در طی ورزش مصرف كنند.

علاوه بر غذاهای غنی از كربوهیدرات، اگر غذاهای غنی از پروتئین مثل پنیر، گوشت قرمز، مرغ و ماهی را نیز مصرف كنند، استقامت بیشتری بدست خواهند آورد.

در طی ورزش شدید و ممتد، عضلات شما تحلیل می روند و دریافت بالای پروتئین، باعث تأمین واحدهای سازنده پروتئین بنام اسیدآمینه ها و كاهش تحلیل عضلات می شود.




طبقه بندی: مقالات،
[ دوشنبه 28 اسفند 1391 ] [ 12:52 ق.ظ ] [ - ] [ نظرات ]
.: Weblog Themes By خرید اینترنتی آموزش یوگا :.

درباره وبلاگ

وبلاگ رسمی تانگ سودو استان ایلام با هدف اطلاع رسانی بهتر و معرفی فعالیت های انجام شده و در دست اقدام سهل الوصول تر به مربیان، ورزشکاران، ادارات تربیت بدنی و .... راه اندازی شده است. تلفن 09189455908 سجاد چراغی


آخرین مطالب
لیست آخرین مطالب
نظر سنجی
به نظر شما تانگ سودو - كاراته كره ای از چه نظر نسبت به سبكهای دیگر برتری دارد








آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :
امکانات وب